چتر برند ایران با گردآوری مجموعه ای از متخصصین برندینگ، بازاریابی ، تبلیغات و فروش که دارای سالها تجربه عملیاتی در بازار ایران (در شرکتهای بزرگ و کوچک ) می باشند، توانسته است آمیزه کم نظیری از دانش و تجربه را در کنار هم قرارداده تا بر این اساس بتواند در سه حوزه برندینگ، بازاریابی و فروش، با بومی سازی مدلهای بین المللی علم برندینگ، راه کارهای اجرایی را برای سازمانها و شرکتهای ایران متناسب با محدودیتها و توانایی این سازمانها و با توجه به مختصات بازار شرکت ها بوجود آورده و بصورت خدمات مشاوره ای ، تحقیقاتی و برنامه ریزی و نظارت بر اجرا در اختیار شرکتها قرار دهد.